2012

läs om du vill







fyfaan,såg nyss på 2012,den har skrämt livet ur mig
jag har kommit in i nån jävla period när jag är överkänslig
mot allting.Jag frågade pappa om det är sant att jorden kommer
gå under år 2012,för första gången kunde han inte svara
han brukar alltid ha ett bra svar,och det brukar alltid vara rätt
men han sa att han inte visste.Och jag vet ju inte,maya folket kanske
har rätt,tänk om jorden kommer att gå under om ca 3 år?
jag är jätte rädd,vissa tror inte det är sant,andra tror det vad
fan ska jag tro?!
jag vill att josse ska vara här och övertyga mig om att det inte ska
hända,eller mamma.FAAN!!och den 21 december när det ska hända
kommer jag fan va så rädd att jag kommer hamna på sjukhus.
Jag vet inte vad jag ska tänka eller tro,jag vill inte att världen ska gå under
jag vill inte att den ska återskapas och folk undrar återigen om det fanns
liv innan 'big bang 2', jag vill få 2 barn och flytta till newyork och jobba
med designer och mode.Jag vill inte bli bortglömd av folk som också dör
alla kommer dö,alla familjer och alla goda och onda människor kanske en långsam död
med vulkaner och orkaner,eller en snabb smäll så är allt klart,jag skulle aldrig vilja se
jordens undergång,jag vill dö med min familj,mina vänner,min släkt alla jag älskar.
jag har läst massa skräp som jag inte skulle läst:

nyhetskanalen skriver:

Orsaken till att den 21 december 2012 omges av dessa spekulationer beror på en kalender som användes av Maya-folket. Den omfattade en enda lång cykel på 5 125 år som får sitt slut just den dagen. Mayakulturen är känd för sin avancerade kunskap av astronomi och utvecklade ett antal kalendrar genom att studera solen, månen och stjärnorna.

Stormar och vulkaner

Den 21 december 2012 är det vintersolstånd och det påstås att Mayaindianerna kommit fram till att solen står i en rak linje med Vintergatan. Vissa tror att datumet betyder världens undergång och andra anser att det är starten på en ny epok. På nätet och i flera böcker förklaras olika teorier. Allt från stormar som kommer att utlösa vulkaner till att jorden kommer snurra i motsatt riktning.








cosmopolitan skriver:



år 2012 kommer planeten Niburu in i vårt solsystem, senaste gången den var här ska enligt teoretiker varit när dinosaurierna dog ut. den vetenskapliga teorin är att den ska avmagnetisera jorden(av någon anledning jag inte fattade) och därmed ställa hela planeten ur balans/ få planeterna ur deras banor och kollidera med varandra.:

NASA upptäckte att en komet var i jordens riktning o skulle antingen träffa eller passera jorden år 2012. (Nibiru?). Mayaindianerna hade spått domedagen år 2012. I tidningen för ett tag sedan stod det att kometen hade en väldigt liten chans att träffa jorden, ungefär en på miljonen. Men många påstår att det stod så endast för att inte skapa panik. Enligt NASA är det ganska stor chans att det inträffar. Även bibeln nämner årtalet 2012 och ger ledtrådar. (Har inte läst det själv, men har hört).
Och skulle nu denna komet visa sig vara på väg rätt mot oss, påstås den vara omöjlig att spränga sönder eller få den att ändra riktning.








jaa jag blir rädd dom kan ha rätt,dom kan ha fel,det enda man kan göra är att vänta







hejdå<3

jag älskar er<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0