frågestund/svar

1,hur länge har du haft blogg?
svar:i snart 1 år ungefär:)

2,innan du gjorde din blogg,hade du någon blogg innan?
svar:ja jag hade en blogg som jag aldrig andvände.



evelyn frågar-.--------------

varför tycker du evelyn är bäst?
svar:javene hon är bara hon är bara helt enkelt bäst,(fast ingen kan toppa mig)

varför beundrar du evelyn?
svar:för hon är mitt största fan och jag bara avgudar henne för hon är så snygg


asså evelyn
svar:ingen fråga-.-?höhö


gillar du att heta samma efternamn som evelyn?
svar:alltid gjort(y)

vill du ha tillbaka samma hårfärg som du hade förut?
svar:neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej













random frågor av syster......

1,hur ofta bajsar du?
svar:aldrig

2,varför är din syster josefin så himla snygg?
svar:hon har ärvt det av mig,när jag inte fanns var hon 
fulare en du anar

3,vad heter du?
svar:utkast


4,varför skickar du sms och skriver ''godmorgon'' när det är kväll?
svar:för det kändes rätt

5,varför tycker du att du är så snygg när ful,och varför luktar
du äckligt och sover mycket?
svar:ingen komentar,ställ josefin den frågan hennes bloggadress är http://josefiineriksson.blogg.se



avslutade den tidigare en vad jag skulle,men ni kan fortfarande fråga så svarar jag(:


dom sista frågorna förstår ingen.....

Kommentarer
Postat av: j

heter du utkast? alltså outkast? är det du som har gjort låten "hey ya"?

2010-04-21 @ 00:03:27
URL: http://josefiineriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0