jonte och kasper<3

hej:/<3
det har blivit lite bättre.
Men det är fortfarande det
jag tänker på mest,allt faller
inte på sin plats nu,saker
är konstiga,och jag fattar
ingenting,men jag jobbar
på att komma över det,
för jag vet att jonte vill det<3
men som dom sa,dom var
bästa vänner hela livet ut<3
jag ser upp till er killar<3
hoppas ni har allt bra.
Nuska jag berätta lite om
igår..
jag var knappt på några lektioner
matten var svår för jag började gråta hela
tiden..
men sen när jag skulle gå på sissta
så fick ida nått konstigt med blindtarmen
så hon åkte upp till sjukhuset.
Sen gick brandlarmet:/
efter skolan gick jag hem till zacke.
Jag grät slut på mina tårar som var bra.
Sen satt jag i mitt rum resten av kvällen
men pappa josse och zacke kom
in och vi prata lite om det som har hänt.
*Jag älskar min familj*
och mina vänner tack för att ni hjälper mig genom livet<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0