HEMMAAAAA!!

nu är jag äntligen hemma gott folk!
Vi har haft riktigt roligt!Kusin och jag åkte
jetline 11 gånger,hon som tog emot biljetterna
började titta konstigt på oss efter 7nde gången.
Undrar varför.......höh.Vi är ju som vi är.
Spökhuset gick vi också,Men pappa bestämde sig för att stanna
och titta hela jävla tiden,jag skrek på den jävla gubben som skulle skrämma
oss,det var ju hans jobb men jag blev lite förbannad..
Sen gick hela tjocka släkten i lustiga huset...ingen vacker syn.Tänk er våran galna släkt..
Fyfan vi ramla hit och dit..Ajja vi åkte massa mer också.puss på dagen♥
först lite bilder från igår:
bäbis♥
bar söta skor från monki♥
grönan:
haha vi åkte frittfall..aldrig mer kan jag ju säga
HAHAHAH kolla mig,jag höll på att åka ur
kvasten♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0