12 december-vad jag gillar hos en kille

Det här är faktiskt svårt...Men ja älskar
när en kille är omtänksam!Alltså och när den
bryr sig om mig,visst det gör säkert alla pojkvänner men
alltså att den gör allt för en.Och när en kille är spontan.
När dom gör det mest underbara man kan tänka sig.
Ja faller mest för mörkhåriga killar,INTE LÅNGT HÅR.
Det är nånting jag verkligen hatar,förlåt till er som har det.
Men nej uch det är inte min smak.Och hellst ska en kille
vara längre en mig,ja skulle aldrig klara mig med en kortare kille.
Haha asså pussa neråt HAHA ..förlåt ja är inte på humör idag.
men som sagt det var det bästa ja kunde komma med!

Kommentarer
Postat av: din hemliga beundrare

allt passar ju in på mig!;)

vi ses imorn !

2010-12-12 @ 17:48:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0