13 december-vad betyder mycket för mig

glömde igår..ellerja orkade inte.
Så vi kör idag.
Någonting som betyder mycket för mig är absolut vänner
och familjen.Det tar första platsen.Utan mina störda vänner
skulle jag inte klara mig,de lyser alltid upp min dag när ja mår
sämst.Min familj är ju min familj alla familjer bråkar.Men ja älskar dom
över hela världen.Min släkt betyder också mycket..eller massa när ja tänker efter.
Alla sjuka minnen som man kan prata i timmar om.Vi är inte en tråkig släkt som sitter
stilla och inte pratar haha jo när vi har kul har vi deet.Det finns såklart fester som har varit
tråkiga..men festerna i ljungby slår allting faktiskt.Vi har typ åkt  dit 2 sommrar.Nu var det ett tag sen.
Men haha då tog vi minibussen..ja älskar att åka den med min släkt.Dock inte hela släkten men ajja
haha tyck vad ni vill men ja älskar att åkahela dagen i den och stanna på mc på natten.Höhö.
Och så sov vi på hotell en gång typ vi hade olika rum,min familj hade ett.Mina kusiners familjer hade 2.
Men ja och felicia drog hem någon gång vid 2 på natten till hotellet och somnade haha.Sen är hon så jävla
trög när hon sover så hon skulle gå på toan men hon gick självklart ut i hotell korridåren.Och dören låser ju sig
själv när hon stängde den..Så vaknade hon där ute så gick hon och knackade på varenda jävla dörr ahha knäppisen.
Ja sov men vaknade av en sjukt läskig ringningn HAHA asså fan va kul det va..Ani ja förstår att ni inte fattar
men aa..haha den här texten blev mer som ett minne.Men ja älskar er.Puss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0