17 december-mina rädslor

roligt.Nae hehe.
Ae menjag vet inte riktigt vad ja ska skriva alltså.
Man kan skriva det på så många olika sätt.
Men nått jag verkligen är rädd för är spindlar.
Och ja blir oerhört rädd när folk bråkar.Haha sen så har
ja sätt på en film,som heter typ nått,och då varje natt klockan 15:15
så hände det nått jätte äckligt,typ att deras barn drogs ner till sjön o satt o prata med sig själv.
Och en gång kom det ut ett lik ut garderoben.Alltså är ja extremt jätte rädd kl 15:15
då undrar väl ni vad ja gör uppe då,jag går inte upp.Men det strange är att ja vaknar varje
jäävla natt 15:00 alltså varje natt och ligger o väntar på 15:15 och är skit rädd.
Haha det är jätte jobbigt.Och jag hatar att flyga ja har flygit till saudi arabien och grekland.
Med mellan stopp,ja blir dörädd så fort det guppar lite.Aa då vet ni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0