8 december-Om mig

A okejdå.Det här kommer att bli jävligt svårt.
Mitt namn är Julia eriksson vilket ni redan vet,mitt mellannamn
är Ulrika.Ja gillar mitt namn men dock inte mellannamnet,ja har alltid hatat det.
Mina intressen är Att dansa och gymnastiken..fast jag har slutat..Och mode.
Jag älskar att umgås med mina vänner,dom betyder otroligt mycket för mig.
Ja älskar också att lyssna på sjukt hög musik när ingen är hemma.
Min hund är en del av mitt liv,hehe.
Min favorit mat måste nog va kebab tror jag.haha.Jag hatar falska vänner
och folk som ljuger.Dryga ungar är också en hatsak.I skolan ligger jag
på ett g i de flesta ämnen,ja har inget ig haha.Plugg och julia hör inte ihop.
Mitt favorit band är the kooks.Och ja tar upp det nu, folk frågar var ja hittar
all bra musik,eastfm.se is the shiet,deras musikstil är min liksom.Och På
min systers spotifylistor snor ja en aning musik.Ja hatar snön och älskar sommaren.
Ja är inte heller specielt mogen av mig,det vet jag också.Men ja har pretty fun så
ja ska inte klaga.Haha kanon beskrivning,men det var nog allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0