Ida bigell.

Hjärtat,du anar inte hur mkt du betyder för mig.
Vad som en händer vill ja alltid ha kvar dig som vän.
ALLTID.Du betyder så oerhört mycket för mig,du är verkligen bäst.
Ja behöver dig.
jag svarade,det syntes bara inte.Alltså nu börjar ja gråta.Men det är sånt vänner gör ida,du är bäst.Dsm för allt du skrev asså ja älskar dig massor.Du är perfekt gumman.Som du är.Och ja är jätte glad att ja har dig som vän,det är sånt vänner gör!
är du fortfarande i badrummet?      asså ja kommer ALLTID vilja va din vän kom ihåg dom orden.Oavsett om vi bråkar så vill ja ALLTID ha kvar dig som min allrabästavän
det är sånt vänner gör ida,du är bäst. asså ja älskar dig massor.Du är perfekt gumman.Som du är.Och ja är jätte glad att ja har dig som vän,det är sånt vänner gör!
asså ja kommer ALLTID vilja va din vän kom ihåg dom orden.Oavsett om vi bråkar så vill ja ALLTID ha kvar dig som min allrabästavän.

Kommentarer
Postat av: Anonym

julia , är så glad över att jag har dig som vän , vänner för livet . tack för att du finns , skulle aldrig klara mig utan dig . jag älskar dig !

2010-12-19 @ 20:06:54
URL: http://idabigell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0