just gimme the light

Hej.Känner mig som ett jävla fetto i en fetto
värld med bara fetto människor som är fetton.
Ska ja verkligen tillbringa mina dagar i sängen!?
dock är jag döförkyld men vafan!ÅH.  Sitter fortfarande
och försöker komma på vad jag ska göra på nyår.
Antingen fira med halva släkten typ,eller hitta Nån fetkul
grejj.Alltså nu har ja legat här jätte länge..Vad ska jag göra?
Becca kunde inte gå på stan o alla andra är sjukt upptagna asså jag
ska strypa allihopa JAG ORKAR INTE LIGGA HÄR.Nu ska jag ..
vet inte vad jag ska..Åh skit jag vill fan gå till skolan.Amen smart julia det kan du göra
gå till skolan nu idag det är säkert proppat med folk där nu ssom är lika glada som dig.
Mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm VI SÄGER SÅ.
hejdå'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0