voglio che tu

Men hallåååå.Ser faktiskt inte på idol,sneglar lite höh.
Asså ja har verkligen inte följt det så nu är det bara tråkigt.
Skolan var okej,snacka om dålig hårdag,fick verkligen damp om någon
tog min mössa hhaha.Pratar med bästa människor på msn.hih.
haha ang mina rubriker på ett annat språk.Italienska.Favorit.
Imorgon flyttar vi! inte kul,liten jävla lägenhet.Får väl se vad som händer
funderar på att byta tillbaka till varannan vecka.Och ja måste åka
otroligt långt till skolan.Men men ja bor granne med min idol Lars stjernkvist.
Puss på dig♥Får se om vi hinner koppla in datan,ska snart köpa en laptop så
då blir allt myyyycket lättare.Nu ska ja sätta mig i soffan.puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0