you know i'll do anything for you,you know i'll die for you.


Bruno mars-grenade



Hejhej-Kom hem för en halvtimma sen ungefär.Åt lite...wow.
Asså nått jag verkligen hatar är spårvagnen,ja ska säga varför.
Igår när jag skulle gå på spårvagnen var ja tvungen att trycka mig in
Och stå bland en massa illaluktande människor,haha förlåt men ja hatar
nät folk luktar illa.Och Idag så kom min älskade ida hit o vi åkte tillsammans.
Likadant idag,ida kom på men jag fick stå intryckt mot dörren och kom knappt in.
Vilket ja stör mig på som fan för hur jävla kul är det..jag hatar verkligen vinter!
Är lite småsur också för att min mentor hatar mig nått enormt,ja satt i flera dagar
och suddade,skrev,suddade,skrev..på min jävla deckare men som vanligt fick
självklart bara ett G.Såklart liksom...Hon har inte gett mig vg i nånting.
Dock aldrig ig.Och min idrotts lärare hatar mig ennu mera.Tack!
Idag sover jag hos min far,imorgon ska ja till tandläkaren.HEJ TANDSTÄLLNING.
Inte imorgon men gången efter det.Snart är det jul.Puss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0