sports camp hela veckan.

Tjena mitt bena...
Hahah nae men jag har inte bloggat på en vecka.jag har ju
varit på sportscamp heeeela veckan.
När jag kom dit kände jag att ja inte kommer hitta några vänner alls.
Men jag fick massa nya vafan.Men jag åkte ju med min kusin så de var lugnt.
Första natten somna jag vid 3 och vi gick upp 7 varje morgon,det är ju ett träningsläger liksom.
Dampa loss en hel del på Olivia som körde sin jävla morgon och kvälls gympa.
Hahaha hon är så söt!
det blev damp varje natt typ.
Men träningarna gick bra!träna ungefär 2 ggr om dagen.
lärde mig en hel del nya saker.Trampolinen varfan det bästa.
JÄäävlar va jag flög.Vi provade rugby och rullstolsrugby.
Det var ju kul,jag garva så jag tjöt på rugbyn.
På fredagen vardet party.Hahah det var kul.
Nån tog mig på röven,o jag ba:
VAFAAN HÅLLERU PÅ MED!?
haha han ba titta på mig.äckliga jävel.
Det var svårt att åka hem...
Jag kommer sakna alla fettt mycket!
Men skönt att sova ut och äta GOD mat:)
haha hitta den på sportscamp.se
så jävla fail..
blir mera sen hejddåååååå

Kommentarer
Postat av: Alexandra på gympan

Haha gud vad vi hade kul :)

2010-07-11 @ 11:09:22
URL: http://Alexis98blogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0