YEEEEEEEEEES!!!500 VAFAN!:d

haha hej!snacka om att vakna glad idag!
Ni som står mig nära vet att jag tävlar om sommarbilden
2010.Om att vinna 4000.Jag har blivit vald till månadens
sommarbild av nästan 1000 bilder.Alltså får jag tävla i den stora
tävlingen i början av september.Och jag vann nu 500 kr på mediamarkt:D
Och min bild är i tidningen och på nt.se!!!!!!!
SNACKA OM fiifaan va freshHAHHA.
Jag var så jävla förbannad att jag aldrig fick bli dagens bildd.
Men sen så väljer nt min bild som månadens bild!!!
Och jag vinner desutom pengar!
Sjukt...

Kommentarer
Postat av: Alexandra på gympan

haha vad roligt :)



Bilden var as snygg

2010-07-03 @ 14:47:32
URL: http://Alexis98blogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0