midsommar på grymön.

hej!
jag är så glad,det är midsommar,jag har mitt hår,klänning.
Asså jag gillar känslan,alla gör sig iårdning och pappa fixar maten som
vi ska grilla ikväll,En del blir det lite för mycket sprit för så dom kommer säkert bada
det gjorde vi förra sommaren haha alla bada nästan,riktigt mysigt såhär när
alla umgås med varandra och bara har det trevligt,så länge det inte regnar.
Jag kommer bli helt flumm ikväll,eftersom jag somna vid 5 inatt och gick upp vid 10
och vi lär somna imorgon bitti och inte ikväll,haha förra gången somnade alla ute.
Det blev lite mycket sprit då med för vissa....
haha men jagälskar min släkt,jag kommer ta massor av bilder.
Puss på livet!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0