like shooting stars

lyssna med hög musik annars är det inget bra,så välj själva;)
benny benassi-satisfaction
Kat deluna ft akon-push push
3OH!3 ft ke$ha-my first kiss
haha ni som känner mig väl vet
att jag nt kan göra mig iårdning
på morgonen utan musik.
Hur tråkigt är det inte då?
lite bra låter fick ni.
Nu fixar jag mina naglar;)
fick josses lösnaglar.
skolan var lång men endå najjs.
jag har myggbett över hela benen!
igår var vi och spela mini golf,här
har ni bilder:
svårt?
älskar dig<3du är bäst!
haha mest cp?
ajja sen var pappa och jag ute med bebis
på himpa och tog fina kort!
du är mitt liv älskling!
haha ninja dog nr 1!
<3
puss<3
roligt<3
långt inlägg
men fan vad jag längtar till avslutningen!
på morgonen kommer mina babes och
det kommer bli bästa!

Kommentarer
Postat av: evelina

Åh vad fin vovve. Vad är det för nån?

2010-06-06 @ 12:29:55
URL: http://dinmammaluktarcurry.blogg.se/
Postat av: evelina

Okey :D låter bra de, haha :D

2010-06-06 @ 21:08:41
URL: http://dinmammaluktarcurry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0