när jag var liten...småvimsig

HAHA jag kom på en sak jag sa när jag var liten,
lillemor är ju ett namn,inte så populärt längre
men då var det dä,när jagvar sådär 4 kanske..

telefonen ringer..

-hej det är julia
-ja hej det är lilemor har du mamma där?
-ja vänta
MAMMAA det är lillebror i telefonen.



HAHA cp..

och en gång i 4an eller nått så var det soppa
och sallad i skolan,jag kunde inte välja så jag tog både soppa
och pastasallad med sås.När jag gick förbi mjölken med båda talrikarna
så gjorde jag en sån där film halk när man halkar
på ett bananskal,rakt på golvet och fick både soppa och sallad över
mig,framför hela 50 pers i skolan..lite små pinsamt sådär.....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0