Åka madrass ner för en trappa

Alltås jag vet inte vad jag ska skriva,hej,tja,meen hej,
tjenare,hejsan.Hahah ja tar o skriver alla istället.
Kom nyss upp ur ett varmt bad,sitter på msn och pratar
med fiiinaa kompisar.Ska snart äta,mums.Måste plugga nu.
ska skriva en deckare..dökul verkligen.Fast bara första kappitlet.
Sen ska ja lägga mig och lyssna på musik,aj.Haha ja har värsta
bulan i huvet,verkligen jätte stor.Bara för att ja har tråkigt och inte vill
sätta igång att plugga så ska jag berätta hur ja fick den.Vi va i skolan i måndags
och så gick jag,becca och benta in i klassrummet.Fast vi inte fick,då skriker
snorungen utanför(bästavän) att Andreas kommer fast han inte gör det.Då
får ja panik och ska krypa i all världens fart under bordet,då dunkar ja i huvet i nån
jävla sak som står ner där.Asså dom som bygger kan ju tänka sig för.Så ja kan inte
kamma håret nu,blöder lite emellanåt hahah.HAAHHA vände mig om och ser att pappa
ser på ''hard times'' på mtv hahah,dör.


pic 1;ida och jag        pic 2; jag och bebis♥



puss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0