Every time i close my eyes,i see my name in shining lights.

Ae pojkar o flickor fråga mig inte om rubriken,felstavat kanske...
Sitter här och smsar med alla sjuka,invirat i mitt täcke.Ja har en
jävla massa huvudvärk och min mensvärk är enorm..om ni ville veta det?
haha soeet.Trodde ja skulle på zumba ikv men nae...Veckan har ja inte speciellt
stora planer för..Skolan,stan o H-E-L-G nice jao.Kanske ska sleepa lite.
ÅH FÖRFAN!!! ja satt o tänkte på varm choklad med grädde men ja kom på
att det inte finns grädde,sen kom jag på igen att jag har ju grädde!
im smart..♥haha hör att min vovve dampar..ja kollade nyss han ligger under min
säng o gräver på golvet..han är fullt frisk min hund..fullt frisk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0