Halleluja hallelujaaaaaaaah

Men hej!Fan vad snö det är nu..helt sjukt.
Amy gick o jag sitter och tittar på alla 100 bilder vi har tagit
och lyssnar på the kooks.Livet♥Kan väl slänga in några för eran skull.
Imorgon blir det uppenbarligen skolan.Vetifan vilka skor jag ska ha..
Ja vill ha mina älskade converse men papi kommer döda mig..
Får väl se.i vilket fall har amy och jag haft jävligt kul.Hhaha..
Vi har bakat ett fail pepparkakshus,halva degen ligger dock i min mage.
Och rullat oss i snön i bh och shorts,känns ju bra att veta att man har gjort det i livet!
haha skönt.




haha griim.


-Men det bor negrar i vårt hus!transvestider..HAHA


haha jag bjuder på den sissta.
puss♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0