Your coming whit me.

Ae du rubriken,det var vad jag sa imorse när ja tog med min
kamera till skolan.Ajja först vill ja säga grattis till min sötaste
Ida som fyller 14 år idag!!Puss mitt hjärta.Skolan var lika cp som vanligt.
Ska köpa en ny tejpgrejj till kafeterian för vi tappade den andra,tog
ett tag innan vi hittade den i papperskorgen-.-haha,Sen gick ja o becca
till ica vi köppte godis för 75 kronor,när man ska plugga måste man ha lite vetni.
Gick hem till mig dunkade musik när vi pluggade och käkaaa.Sen drog vi till
coop!orkar inte skriva mera ni får njuta av bilder..






bara för att ni snodde min kamera;)




HAHAHHAHA


plugg!!

cooooooouuuup

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0