And who do you think you are.Running 'round leaving scars.

Godmorgon!
Uppe med tuppen idag ye!
Säger man så? Haha.
Snart hämtar papi mig och vi ska köpa
en ny plattång.Känns rätt så dåligt att mitt liv
är runt en plattång,men..mitt hår blir som ett affro hår när jag inte plattar det.
Och vem vill egentligen ha slitet hår? Inte jag.Men iaf min plattång gick sönder på nått sätt
så sladden gick nästan av..Elstöt ohyeah.Så nu ska vi köpa en ny,förhoppningsvis bättre.
Okej nog skriver om min plattång.Senare idag vet jag somsagt inte vad jag ska göra.
Kanske får sova hos pappa en natt till,skulle va helt grymt.
Jag har färgat håret för ett tag sen också,glömde skriva  det.Nu är det bara mörkbrunt,inget rött i.
Fast vill gärna ha lite rött i,fast nu ska jag inte färga det på ett tag.Bra julia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0