Det finns alltid lite ärlighet bakom ''jag skoja bara'' lite kunskap bakom ''jag vet inte'' lite känslor bakom ''jag bryr mig inte'' och lite smärta bakom ''det är lungt'

Sitter o tänker typ.. min största fundering är just nu om jag ska duscha
nu eller imorgon innan skolan... Fast jag orkar inte imorgon  så jag gör det nu.
Fast det orkar jag inte heller..Är så galet hungrig.Så ni vet det.!
Humöret är typ segt,är så ledsen att jag blir glad.På ått konstigt sätt.
Typ jag orkar inte vara ledsen just nu.När alla andra är glada.Så
aa ni fattar..Är arg på mig själv för jag skulle typ gått o mött Andreas vid hållplatsen
så dog min mobil och stackarn satt där i 20 minuter.. Shysst julia.Kör lite dagens.
Dagens humör: Lite blandat
Dagens outfit: Mjukisbyxor och tröja CHILL
Dagens saknad:Filip
Dagens bästa:Ida
Dagens sämsta: Typ min katt
Dagens ''vill ha'': Nya shorts

gr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0