Life is the most spectacular show on earth

Hej ligger just nu och dreglar över 2 helt insane filmer som jag MÅSTE se.
Den ena kommer jag antagligen se ikväll,ska ladda ner den.
Den andra kommer på bio om 8 dagar.Så jag hittade inte den att ladda ner.
Svenska bra.
Ajja Den jag ska se ikväll heter, i am number four.
Tror nog att många vet vilken det är..Den andra heter
Water for elephants.Så sjukt kät i den..
Nog om det.. Har varit en deppkväll haha.Stört mig på exakt allting.
Hade tillochmed sönder min plattång..dumma mej.
Hahahahhahaha ja dör..hahahhaahha
förlåt kan inte säga vad jag skratta åt...hahaha snällt av mig.
Hahaha HAHAHHAHAHAHA Tur att Ida kan skratta med mig.
HAHAHHAH ae jag måste andas..haha.åh..
Nae nu...WOHO filmen är klar.Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0