Du håller mig fången i min egen mardröm

Idag har jag gjort lite allt möjligt,skulle träffat en kompis
Men var tvungen att åka till maxi med becca och Ida..Haha känner mig så låg.
Fan ta mig.Stolt över mig själv idag,har jobbat ihjäl mig.Jag pluggade tillochmed på
matrasten.Dock sket jag i att äta och fick tigga mat av hemkunskapen,fast där fick jag
iof världens godaste bröd,så det leder till bra saker haha!
Svenskaprovet gick bra,redovisningen gick inte bra enligt mig.Men nu är det avklarat
och jag behver inte oroa mig nått mer.Inga läxor idag! Fast duktig som jag är så
ska jag skriva en Novell till svenskan.Imorgon ska vi springa med idrotten,på morgonen.
Inte nice.As lame.Vi slutar vid 11 imorgon,då åker vi till mosstorp.Juste haha det var en
man som började sjunga på italienska för oss på hållplatsen.Riktigt söt!
Hae en jävla massa lust att gå på siesta festivalen.Håkan hellström,the kooks
och oskar linnros ska dit,massa andra mer såklart.Hur perfekt?!Nu ska jag tamejfan beställa
biljetter.Dags för festival ye
Nu måste jag gå,pussar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0