Feeling hot hot hot hot hot hot hot hot waaaaaait.. hot hot hot

Godkväll!
Känner för att blogga lite såhär på kvällskvisten.
Ska snart ''hoppa'' ( becca) In i duschen.Eller av bussen;););)
Läser era föräldrar era bloggar? Mina praktiskt taget stalkar min blogg.
Imorgon ska jag shoppa.
Kan visa er vad jag ska köpa,snart.Åh vill verkligen inte till skolan imorgon,
vill bara sova ut.Åka till stan,ta en latte o handla kläder.Hoppas det blir
snöstorm över natten.Nej nu ska jag gå,har inte ens tid med det här.Mamma
tvingar mig diska,köp en diskmaskin förfan.Cutcutcut.

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: säger den snyggaste!

2011-04-28 @ 21:02:27
URL: http://vanezavergara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0