Kill ya senorita and fuck your mama mia

Mår jag bättre? Nej.
Är nog hemma imorgon.
Ingen bra dag idag,kom försent
pgr av seg östgötatrafik. Efter gick jag och
mina bästa hem till mig ett tag och satt o åt
glass.Nomnom. Sen gick dom och ska snart åka o handla med papi.
Måste hämta min benandjerry's också. Livet är förjävligt just nu,
men alla blir sjuka.Vi som skulle ha grillkväll imorgon.Tar det ändå,
ska leva livet medans jag kan;) Nu ska jag äta.Uuuh såg nyss att
det ska va helt insane väder på lovet!
Underbart!
Okej nu har jag varit och handlat,fortsätter på samma inlägg.
Handlade jordgubbar för första gången det här året.
På lovet ska det tydlligen vara 20 grader varmt,så jävla härligt!!
Hejhej jeansshorts!


And when I'm gone, just carry on, don't mourn
Rejoice every time you hear the sound of my voice
Just know that I'm looking down on you smiling
And I didn't feel a thing, So baby don't feel my pain
Just smile back

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0