Kiss godnight

Chris Willis – Louder (Put Your Hands Up) - Original Radio Edit
Congaman – Heart Of Gold - Radio Cut
Mischa Daniels – Where You Wanna Go - Radio Edit
Kylian Mash – Club Certified (feat. Akon & Glasses) - Original Radio Edit
Stefan Rio – Give & Take - Radio Edit

Lite sisådär grymma låtar som sis hade på sin lista.
Ae skolan gick inte så bra,kände att jag ska va duktig
flicka och gå sit fast jag är sjuk.Vi började men en långpromenad..
Perfekt.Sen drog jag hem,skämde ut mig på spånkan.Det gick inte att trycka
på stoppknappen så jag ställde mig där man gick av.Då skrek han över
hela spårvagnen :  DU MOSTE TRYCKA STOPPKNAPP..Hehehehe..
Grymt väder,kanske tar mig ut ett tag! Ikväll kommer Ida hit.
NU ska jag äta glass,rawr.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0