Skulle ge dig hela världen om jag bara kunde det.

Du är bäst.Det skulle ta år att skriva det här.Så jag
skriver bara det som är viktigast.
Fast egentligen är allting du gör
viktigt för mig.Ett liv utan dig,skulle vara fel.
Om du aldrig var vid min sida..
Skulle jag inte vara samma person.
Du bygger upp mitt liv.Den underbaraste
vän jag har.Alla borde va vän med dig.Med dig är jag stark.Men dig kan jag göra allting.
Du gör verkligen allt för mig.Och jag försöker..försöker göra samma sak.Men det är så svårt.
Du lyckas så bra.Vi är starka tillsammans.
Att vi har hittat varandra är fan underbart.
Du är så bra.Bäst. Jag älskar dig.Jag gör verkligen det.Du är min lycka.Våran vänskap
är viktigast.Vi ska bli gammla,och sitta på en jävla parkbänk och asgarva precis som Idag.
Vi har kommit så långt,I sommar ska vi ha det bäst.
Har aldrig skrattat så mycket som när jag är med dig.
Tiden bara springer förbi när vi är.Du drogar mig med lycka.Allting vi gjort,alla minnen.Allt som vi gör
är minnen.Vi har bråkat,alla bråkar.
Men vi blir alltid du och jag igen. Alla gånger vi gjort saker
som vi alltid ska minnas,Vad skulle jag vara utan dig? En livlös jävla sten.
Jag blir alltid glad när du ler med mig.När du skrattar ÅT mig.
Jag kommer ihåg allting vi gör..eller nästan;)
Varje gång vi åkt buss tillsammans.
Hur alla har tittat.Och vi har fortsatt betee oss som idioter.
Hur många gånger våran lärare sagt att vi borde ta en paus från varandra såvi fokuserar på skolan.
Man kan inte ta en paus från någon man älskar.Bara om man måste.
Men jag ska alltid ställa upp för dig.Vad du en ber mig om.
Jag gör allting för dig.
Vi känner varandra så jävla väl..nästan för mycket.. Eller nae för det kan man inte.
Du vet nog allting om mig.Exakt allt.Du är så mycket bättre en mig.På alla sätt tycker jag.
Och alla gånger du sovit hos mig,när det är skola.
Hur du väckt mig som en idiijjoooot.
När vi lanade tillsammans,och det var skola dagen efter.Vi skulle vara uppe hela natten.
Men mammsen förstörde. Alla gånger du skämt ut dig inför mina föräldrar.Hur pappa
alltid mobbar sönder dig hemma hos mig.
Förstår du nu vad jag lider med?
Jag skulle kunna skriva 100 punkter om massa minnen.Mer än hundra.
Typ 10000. Men det orkar jag tyvärr inte.Du orkar väl inte läsa mer snart.
Men du ska veta,att vad som än händer,så finns jag för dig.Och älskar dig.
Det har du mitt ord på. '' Jag svär'' Här och nu.Finns ingen som dej.
Glöm inte  det.Du är bäst.
Ida, jag älskar dig.

Kommentarer
Postat av: ' idabigell

Världens underbaraaste

Som jag sa förut , ställerr alltid upp för dej , du kan bara ringa så kommer jag!Skulle ha varit så jävla annorlunda om jag inte hade lärt känna dej,skulle vara mindre störd...eller hur ja ska säga,du är så jävla underbar , världens finaste vän! Finns verkligen ingen som dej hjärtat,haha alla minnen ja , så jävla bäst,din pappa tycker bara att jag är bra...därför han mobbar mej när jag kommer hem till dej,du är så jävla bra på alla olika sätt,2011 kommer bli så jävla grymt ,lämna mej aldrig! Klarar mej aldrig utan dej babe , det vet du ,bråken löser vi alltid,ingen/inget får komma emellan oss,jag älskar dej livet ut.

2011-04-04 @ 19:38:56
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0