Svar på fråga// perfekt pojkvän

Tittade igenom mina gammla komentarer och hittade en
fråga som jag aldrig svarat på.Där jag skulle beskriva hur min
dröm kille/pojkvän ska va typ.
Kan börja med att säga att jag inte har någon speciell ''drömkille''
Alla är olika.Men enligt mig vill jag ha en pojkvän som är snäll.Snäll mot
både mig och andra.Och omtänksam.En kille med humor är jätte viktigt.
spelar ingen roll hur sjuk humor han har.Jag skrattar ändå åt allt.
Jag kan inte säga att utseende inte spelar någon roll för mig.
För det gör det tyvärr.Men det inre spelar mest roll.Skulle aldrig kunna vara ihop
med en as snygg kille som är hemsk på insidan.Har bara träffat några perfekta killar
i mitt liv.Självklart tänker jag inte säga vilka.Vet att jag kommer träffa mera,är bara 14 år.
Har varit singel ett bra tag.Vet inte om mina förhållanden har varit så jätte seriösa.
Är sjukt trött på att vara ensam,kan dock ha rätt kul och man slipper tänka på att man har en pojkvän.
Men det är riktigt jävla härligt att älska någon.Vissa killar ÄR svin,men så finns det sjukt underbara.
Som folk inte ens vet om.Med min pojkvän vill jag kunna göra och prata om allting.
Skulle kunna skriva en hel bok om det här.Men som sagt alla är olika och vill olika saker.Ingen är perfekt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0