Svar på kommentar//+

ditt liv verkar så himla bra! Och du är alltid så posetiv,hur lyckas du?

Svar: Alltså jag vet inte riktigt,ja kan inte säga att mitt liv är perfekt direkt. Yes,jag älskar mitt liv. Men precis som alla andra så finns det fel. Stora som små. Men Ja tänker såhär,ja har en asbra pojkvän,en hel familj. Osv.
Och man ska ta vara på sitt liv,det finns så många som har förlorat föräldrar,så många som inte har någon mat.Massa som har kriminella föräldrar. Massa sexuellt utsatta barn. Och det är så sjukt.
Och man lever inte förevigt. Så jag är inte den personen som vill gå runt och vara sur hela tiden. Jag är jätte lyckligt lottad som har allt dedär. Och man ska va glad,man tjänar ingenting på att vara otrevlig mot folk. Men som sagt det kan aldrig bli helt perfekt,ja tror inte någon har det så. Det finns fel exakt överallt. Hur många chanser har vi att göra något bra av vårat liv? 1 chans. Dn ska man ta vara på. Lev livet,fullt ut,varje dag. Det bästa man kan göra! Hoppas du blev nöjd med ditt svar,puss. Skicka också in pengar till barnfonder,cancer fonder osv. Se bara till att det är bra så pengarna kommer dit dom ska!

Kommentarer
Postat av: anonym

vem är det du är tillsammans med ?

2011-08-06 @ 08:46:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0