Awesomest off them all

tja! Helgen har spenderats med Ida.Grymt som fan.
Igår åkte vi till Eneby o skulle möta filip och tobbe.Men
vi missade bussen och chillade galet på ica i 2 timmar!
Sen kom bussen och vi åkte ner till svärtinge och mötte dom.
Vi gick en sväng och hade mysigt hihi.Det satt fint.Sen tog vi bussen hem
och va hemma vid 12 ungefär.Då tog vi ett bad haha och sen somnade.
Idag vaknade vi vid 12,fixade oss och sen mötte martin och freddy..sköna grabbs.
Sen åkte vi ner till ingelsta ALLA KOLLAR PÅ 24NT PÅ ALLA HJÄRTANSDAG!
Haha ida och jag gjorde en allahjärtansdag hällsning..
Typ såhär sa vi:
Julia: jag vill hälsa till mamma,jag älskar dig och förlåt för att jag ljög.Glad alla hjärtans dag!!
Ida: eeeeeehm jag vill hälsa rill julia eriksson för hon är snäll och eeeeeh förlåt at jag ljög.
haha!
IDa har inte ens ljugit för mig..
Ajja sen tog vi spårvagnen hem och dom följde mig.Gulligt.Imorgon ska vi träffa filip
nån mer och martin emma o Aa typ.hehe.Nu ska jag fixa mig inför kvällen o sova gooootttt.
Bilder kommer imorgon kväll.Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0