finding you will kill me

Okej..min kväll slutade inte som planerat..
Men som tur är kom Ida hit o följde med mig ner till stan
och köppte tjockiz godis.Inte alls pinsamt med mascara över hela
mitt ansikte och knästrumpor som satt på mina lår hehe..Sen gick hon hem
och jag hem hit och såg på film.Letters to juliet sjukt bra och rekomenderar den starkt.
Imorgon ska jag träffa min saknade becca.Vi ska till stan,gå på bio och äta på kebabbaren hihi..
Vill egentligen inte säga förlåt till er..men jag känner att jag måste..
säger så starka saker,är så elak.Men nu vet ni..jag mår fortfarande inte bra.
Har aldrig velat vara dum.Du vet hur jag känner.Min värld går under.
pågrund av en liten,liten sak.Som för mig är jätte stor.Täcker hela mina tankar.
Jag har aldrig velat säga elaka saker,gjort saker jag inte borde.
Jag älskar er..men ni gör också fel.Du borde ha förstått tidigare..Innan du blir arg
skulle du frågat mig.Nu när du sett mig bryta ihop totalt..då frågar du..då passar du på
det ska inte behöva ta sån tid.Och sen när du vet..så blir du en annan person..
Hade du bara låtit mig komma ikväll hade jag mått bättre nu.Men nej..din flickvän går såklart
före en ditt barn som är ledsen. du gör med fel..så jävla fel.Det sårar mig djupt.
Ni är inte heller perfekta.Jag har med känslor.Jag är inte bara en jobbig tonåringen som
har humörsvängningar hit och dit.Det kanske är så mycket mer en så.
Det borde ni förstå.Kanske därför jag inte pratar med er om saker Men ni skiter endå i det.
Du tvingar mig till att se dig i ögonen när jag pratar med dig..tror du jag tycker om att gråta
framför dig? Tror du jag mår bättre av att du blir arg..då vill jag bara säga att nej...du gjorde allting så mycket värre...jag mår så mycket sämre nu.förlåt..
men samtidigt inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0