Nu tänker jag visa världen att alla har lika värden

Känner du till ordet kärlek?
Hej igen,somnade en stund så jäävla skönt.
Känner att jag måste va vaken hela natten o plugga.
Jag vill verkligen sova.Men jag ska klirra hem ett mvg.
Fast min mentor kan aldrig låta bli att lägga till ett minus i allt
jag gör.Men jag skulle bli helt grymt glad om jag fick ett mvg.
Imorgon ska jag o becca ner till stan sen ska vi gå o inviga
kebabbaren.Fett coola är vi..
Önskar att du kunde se allting..jag vill inte förlora dig.
Inte mot alla pengar i hela världen.Jag älskar dig massor.
Hatar det här,jag hatar det öveer allt annat.En enda önskning
Ett enda hopp.Så allt blir bra.Kanske ska sluta hålla allt inom mig?
För mycket smärta,nu ska jag skaffa lycka.

nytt millenium,låt mig sumera det.
I hopp om att vi alla någon dag kan bli förenade.


Kommentarer
Postat av: becca

Nej Julia, du ska INTE hålla det inom dig, det vet du. Du kommer bara må sämre av det, tala om det för dom du vill tala om det för så kommer du må mycket bättre. Jag lovar.

Puss jag älskar dig min bäästa!

2011-02-02 @ 21:54:44
URL: http://wallbergbeccaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0