round it goes

sholän..
Kom hem för ett tag sen.Ska sova nu hehe.
Och städa mitt rum.Igår drog vi vid 9 till johan
o kalle o såg på film OOOSSVVVVV...Sen drog vi till mcdonalds
och mötte dennis och robin.TrevlannnZ.Sen drog vi hem och jag somnade hihi.
Haha med mobilen i handen..vadå nörd?Sen imorse så åkte jag hem ..orkade verkligen
inte följa med till robin . Ikväll vid 8 träffar vi andreas och nån mer sen åker vi till vilbergen.Sover nog hemma ikväll tror jag.Imorgon vet jag inte vad vi gör.Men jag känner att det kommer bli ett jävla bra lov med mina
älskade vänner.Naefan nu ska jag sova.Puss
2 SJUKT SNYGGA BILDER FRÅN I FREDAGS RAAWWWWRRR JAG ÄR SNYGG

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0