sansvejsan alla mina glada läsare!!!:D

Sitter här och chillar galet till "du är min man" alltså verkligen bästa låten,jag vet att den är rätt gammal men daaah skitsamma! Tänkte berätta lite saker ni itne visste om mig..det här kommer bli en lång lista....
1.gillar att stoppa upp mask i näsan
2.blir kåt av flodhästar
3.det bästa som finns är självklart killar med hårig rygg
4.jag rensar näsan varje morgon innan jag går till skolan...kan
hända att jag brukar rensa i skolan med.
5.Ida är den bästa finaste underbarste på jorden.
6.avgudar svampbob(?)

där fick ni veta lite om mej...hoppas ni gillar mej för den jag är!!!!!!!nae nu ska jag ta en macka med senap på(favvo) Ni får lite av mina senaste bilder sålänge.
ha det gött så hörs vi antagligen imorgon!!!


mina byxor ja köpte idag..var bara tvungen att visa..
20spän på netto(billigt va? döööbra

jag igår på lägret!super kul!










Kommentarer
Postat av: din hemliga beundrare

det där är min pappa...

2011-02-13 @ 18:29:36
Postat av: sofia axinder

aa vet, sjukt snyggt! :)

2011-02-17 @ 16:36:04
URL: http://axinder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0