Set me free

Hej.
Haha okej,ingen sömn på 2 dygn hurfan ska jag klara
skoldagen?vVar så trött så jag somnade klockan 8 igår typ.
sen vaknade jag vid 11 och va vaken hela natten.Bra julia.
Och förra natten sov vi knappt heller.Haha känner på mig att dagen
kommer bli asseg men jag blir så glad när jag är trött,eller aa jag orkar inte
bry mig om att va arg typ.Skulle egentligen träffa kompisar idag men vi får se hur deet blir
med det.Känner att det börjar bli lite varmt ute.Pluss grader hela veckan.Asnice.
by the way så har min bena lagt sig på fel sida idag så ni vet det viktig jävla information
som hela ärlden bör veta och jag tänker gå utmed det i tidningen..
Nae nu ska jag äta frukost orkar inte vänta tills Ida kommer moahhahahahahhahaa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0