vi är pojkarna som busar

hejhej!nu börjar ja vakna lite känner jag..
haha fattar ingenting när jag vaknar o alla på msn
ba julia julia ska vi träffa dom juuuuliiiaaa!!!lägg in bilderna alla!!!!
Nämner inga namn i bloggen...ida. Ae men igår hade vi jätte trevligt.
Efter skolan drog vi till Ida o käkade o så sen mötte vi martin.
Och tog spånkan till norrtull jag tror att alla vet att vi va på den spårvagnen.
Med tanke på att vi sjöng o hade ganska så awesome kul.Sen såg vi att bussen som vi skulle med
kom o dom på spårvagnen önskade oss lycka till haha! söta..Och för att va ärlig så var det
faktiskt några som sjöng med oss!! fast jag vet inte om det var en kille eller tjej hehe.
Ajja sn hade vi lite roligt på bowlingen o såklart så vann Ida och jag.Idag ska vi nog träffa kompisar
men nu väntar jag på att mamma ska komma hem med frukost o shit.nicenicenicenice.
Här har ni bilderna som jag har lovat:
coola tjejer.
that's how we roll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0