ciiityygrööösss

Hej.Vaknade vid 11 ungefär...Nu gör jag pannkakor som frukost.
Haha ja tror jag har missat nån ingrediens eller nått för dom blir jätte konstiga?
Det är väl bara mjöl,mjölk o ägg som ska va i?
Haha illa..Ajja vi får väl hoppas att dom smakar bra.Ska som sagt bara va hemma Idag.
Hoppas att jag kommer till skolan imorgon om jag är frisk!På Onsdag ska jag träffa Idaaaaa
o på torsdag ska vi till the ciityyyyy! Fast ja måste va frisk imorgon för jag måste ha min jävla bok som ligger i
skåpet ju..Finns det typ ingen ljudbok på internet haha?Kan kanske se på filmen? fast det är ju inte samma
sak..Åh ja får panik jag måste ha frågorna med ju...Ska be becca skicka dom över msn så är hon dögullig!!!
Saknar er tjejer <3
puuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0