din mamma är så tjock att när hon ramlar....

gillar min rubrik ikväll hihi.Alltså så sjukt
taggad till skolan imorgon.Gå upp tidigt.Lära mig nya saker...
Fast nae inte riktigt..Mitt rum är snart klart! Ska visa er en bild då.
Ajja imorgon börjar vi klockan 8,roligt.Idag drog jag till Ida vid typ 1.
Gjorde inte så mycket.Skulle till eneby o träffa Niko och Johan.MEN NAE.
Då kommer pappa o hämtar mig haha bra.Nae men ikväll ska jag inte göra någonting.
Lär typ somna vid 4.
Dagens !
jag bjuder absolut inte på dom sista nae..

Kommentarer
Postat av: idaaa:*

nae och inte alls min mössa!!§§

2011-01-10 @ 18:05:29
URL: http://idabigell.blogg.se/
Postat av: anonym

vart är den där mössan ifrån ?

väldigt tacksam för svar , supersnygg iaf ! :)

2011-01-14 @ 18:46:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0