Hela tiden samma sak.Den här gången kan du väl ta mig

Hejhej.Sitter o äter choklad,känn er suktade.
Var på stan med beciiis förut,fick med mig en tröja och
en plånbok från monki! Imorgon ska jag nog bara va hemma med
la familia.Kanske till ochmed stannar hemma från skolan,jag mår
verkligen inte bra o ja kanske ska sluta springa runt på stan när jag är sjuk.
Åt nyss en pizza som var god..så ni vet.Pappsen är och tränar.Och min bästa syster
jobbar.Haha så jävla glad att jag har dig verkligen,vem skulle annars skratta åt mig?
Så jävla tråkigt det skulle va.Tycker du ska sluta jobba och komma hem o va med mig.
Bra plan.Don på jobbet behöver inte din humor som jag.Älskar dig mest,jag menar det verkligen <3
Nu ska jag gå till duschen eller först ska jag fika med min hund.Sen gå till djurparken
o klappa vegetarianer. Seya!
den svarta!

Kommentarer
Postat av: josse

jag älskar dig också svartnos. ska jämt tro man pratar med en katt man hade för länge sen. PUSS.

2011-01-28 @ 01:05:47
URL: http://eerikssonjosefin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0