Himlen luktar plast,hjältar överallt.Allt är likadant, så rym med mig inatt!

Godmorgon!Känner mig faktiskt jätte bra idag!Så ska ner en sväng på stan med Ida
o Becca! Fan vad jag saknar er tjejer ni är bara bäst!Haha det ska bli så jävla skönt och fixa mig..
Har sett ut som en luffare dom här dagarna,har liksom varit sjuk sen i fredags.Ae skönt som fan
att det är över!Nästan...   Och imorgon ska jag ta mig ner till skolan faktiskt.Kanon!Gick
upp vid 10 Idag..kom på en ide och städade mitt rum,damsugade o allting!
O så ska jag plugga.Satt o prata med syster igår om att hitta sig själv typ..Jag försöker va mig själv
så mycket som möjligt,antar att man är i en osäker ''ålder'' Eller nått.Jag vet ju inte hur andra ser på mig
liksom.Haha nog om det! Nu sitter jag o äter frukost och lyssnar på musik.Älskar att vara ensam hemma ibland.
Haha värsta powerfrukost...naat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0