I fly whit the stars in the sky

Hejhej.Seg dag tycker jag..Har fan bara en andledning att gå dit..
Haha var själv på hemkunskapen,kul.Gjorde frukost.Min bestog av
varm choklad,mackor med paprika och gurka.Och yogurt med musli.
Åt ingenting haha ingen aptit.När jag kom hem åt jag igen.Nu sitter jag här
o chillar bade med musik och chipps.Sitter i josses säng o satte över sladden till högtalarna
till min dator.Helt grymt ljud,med världens bas.Mina suger.Så jag lever just nuuuuuu.
Sen kommer pappas flickvän hit och vi ska käka kött och pomme.Fyfan va gott.Imorgon
vet jag inte vad jag ska göra.Träffa kompisar antagligen.Elller på kvällen ska ja till kusinerna
sen ska jag bowla.Niiiiceeeeeeeeebaaajsjss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0