JAG tycker och tänker (om kärlek)

Dags för en sån här igen känner jag.Blir jävligt förbannad
på sånna som inte förstår vad kärlek är.Folk som bara leker.
Kärlek är nått viktigt,en känsla man inte kan beskriva.Helt underbar.
Men ändå ska folk som inte ens vet vad ordet betyder förstöra för sig
själv och andra.Nej man ÄLSKAR inte någon efter 2 dagar.Nej man GILLAR
inte någon efter att ha träffat den en gång.Inte på riktigt iallafall . Kärlek är
något stort. Om man har varit ihop med någon i flera månader och fortfarande känner den pirrande
känslan när man kysser en.Det kallar jag kärlek.Kärlek är äkta och ska tas hand om.
Ingenting som man bara leker med.Det borde man förstå. För mig är kärlek när någon
kan göra allt för en.Kärlek handlar inte bara om att ha sex och att man är snygg o har en nice
kropp. Man ska va älskad för sitt inre..Tyvär är visa killar svin och vet inte vad dom pratar om.
Dom känner ''åh henne gillar jag hon va skön''   sen när dom sagt det..efter 2 dagar hittar dom en snyggare
tjej med snyggare kropp.Då tar dom den tjejen istället.Men har fortfarande en tanke på den andra.Säger inte
att alla killar är så,det finns säkert 100000 killar som är tvärtom.Jag har i vilket fall nästan
bara haft otur med sånna killar. Och så är man ihop med nån men känner att an inte orkar just då.
När det väl är slut hoppar killen till en annan dagen efter det kallar jag fan inte kärlek.Det måste ju betyda
att killen har hål på med tjejen i smyg eller att han inte har en jävla aning om vad han gör.För
man älskar fan inte varandra efter 2 dagar.Kanske om man har känt varandra i hela sitt liv.Helt okej.
Men tänkt till lite  vafan..Och det här är en ÅSIKT som jag har,har du en annan kan du gärna komma upp med den till mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0