living behind these castle walls

Hej.Förlåt för dålig uppdatering.Men skolan börjar ju o jag kan tyvär inte mobilblogga
för jag har inga money.Haha imorse var jag skapligt trött det var nog längesen jag var så borta...så hade jag sjukt mycket ont i magen och typ pms o ida fick stå ut med det haha stackars.Typ skrek hela morgonen på allting för allt gick så himla fel med.Som när ja skulle leta efter min snodd o typ gick runt o pratade med mig själv o en kvart o ba: VART FAN ÄR SNODDJÄVELN JA KAN INTE SÄTTA UPP HÅRET ÅÅÅH.Typ så..Sen hittade jag äntligen en ny snodd men då satt den förbannade snodden på min arm och hade varit där hela tiden.Sånt som gör mig riktigt arg  haha!Men i vilket fall...dagen var helt okej faktiskt.Mina älsklingar följde mig
hela vägen hem,hur gulligt?Imorgon kommer Ida hit en snabbis på morgonen.Haha lider
med min kära vän becca som nästan fick böter på spårvagnen idag. Haha påtal om det
så när vi åkte hem,jag,ida o becca.Så tog ida mitt kort och betalade för henne.Så jag Och becca
plankade hehe.Aa o då stog det 2 sånna hära vakter eller kontrolanter på haha en aning panik typ?
Men vi klarade hela resan! Dock typ ''krockade'' jag o becca haha jag orkar inte förklara ont gjorde det!
Alltså jag har ingenting att skriva...men pusshejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0