Meninte den färgen...du kan va en färg

lite bilder från idag!
Först var vi på hageby.jätte mysigt verkligen.
Haha beccas mitt o servitrisens samtal:
Hon i kassan-Ska ni fika här eller tar ni med?
Julia-Äta här!
becca-ta med!
julia-men ja vill äta här ju..där uppe..
Hon i kassan-det kostar 5 kroner med att äta här
Becca-Men vi tar med
Julia-men du saa att vi skulle käka här!!!!
Becca-men julia mamma står ju där med bilen(ljuger som fan)
JUlia-men vadär din plan?
becca-shhh!!!
Julia- aha okej vi tar med TYDLIGEN
SEn går vi...
Becca-haha så nu går vi upp o sätter oss o äter.
Julia-jahaaa så dom inte vet nått!!
Becca-haha ja
smarta right?
Ajja sn åkte vi o köppte färg tilll rummet o en tapet!:)
Imorgon o på torsdag vet jag inte vad som händer..
MEn på fredag drar jag till ida så träffar vi Sabina,pontus och filip:)
Fan vad jag har saknat den tiden,våra grabbs.Så sleepar jag hos IDa
kommer bli en riktigt bra dag o kväll!:)
puss

Kommentarer
Postat av: din hemliga beundrare

I'm back!!!!

2011-01-04 @ 19:49:17
Postat av: din hemliga beundrare

ps. fina bilder!

2011-01-04 @ 19:50:09
Postat av: kusse(felicia)

haha du har alltid varit störd:)

2011-01-05 @ 14:27:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0