the clock on the wall goes tik tik tok

Hejsan,lite dålig uppdatering igen..men ni ska inte klaga
för ja har fan bästa uppdateringen i stan annars!haha nae men
aa.IDag har ja bara varit hemma o chillat järnet! Köppt en ny tv
har vi också gjort yeaah 40 tum. Haha ae men så har jag tvättat mitt löshår för första gången.
Fan färgen bara rann ur(?)  asså det blev ingen skillnad men endå liksom.Ska köpa TRES-emme
Istället..Sååå mycket bättre. Kommer ta med datorn till ida så jag skriver nog då med.
Hoppas på en riktigt bra dag.Kameran hänger på.Kom nyss upp ur ett varmt bad,med ansiktsmask hihi.
Nu ska jag se på en film.Dumpad.Har aldrig sett den hoppas den är bra.pusshejdå!
AAH hhahah ni vill fan inte veta vad ja gjorde nyss,ja skulle bara flytta på min sänglampa asså
åt ett annat håll dom blir så jävla varma.Så fastnade mitt finger typ smällte fast eller nått HAHAH fyfan
det gjorde ont...pusshej igen!
ja kallar mig själv normal varje dag.Hm hoppas ingen säger annat hehehehehehehehhehehehehehehehhehehehehehehehehohohohoho

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0