wäääääänkkaaaaaaaWÄÄÄNKKAAA

Ligger och retar min hund o säger wäääänka wäääänka medans
jag petar på honom.Haha döiriterad är han.Min älskling <3
Har nyss ätit kalaspuffar mmhh va gott!
Annars sitter jag här o lever mitt liv och chillar galet.
Ska jag kanske äta igen? Nee..jo det ska jag. Fast nej jag vill ha nudlarna imorgon...
Men jo jag tar dom ikväll,orkar inte vänta EN HEL NATT! Men jag ska vänta tills josse kommer hem.
Så ska jag fråga henne vad segs betyder för jag förstår inte när hon och Anton säger det..
Haha häromdan när jag sov så kommer först josse och typ '' väcker mig'' o säger nånting o jag blir döiriterad.
Sen känner jag att nån typ gungar på mig o ja ba: MEN VAAD????!!!   haha och så står Anton där.
Stackars honom som jag bara skriker på utan andledning.Jag har typ skrikit när ja vaknar några gånger.
När josse väcker mig o ja inte fattar nånting så ba UÖÖÖÖHHH.Och då garvar josse tills hon dör och
jag fattar fortfarande inte vad som har hänt.Hahha! Du är speciell josse det ska du veta!
På ett bra sätt.Du gör mig alltid glad.Och när du läser det här kan du passa på och kolla vad fint jag har ritat på din spegel..Men nej jag har inte suddat bort a <3 j          Nu ska jag kila o äta lite.Pappa kommer bli arg o säga
vet du vad klockan är? då ska jag säga : jag börjar 8 imorgon... bara för lite omväxlingsskull serrö.
Heeejjddååå!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0