You can catch me when i fall

Hej.Ida är knäpp o bestämde sig för att komma hit Idag-.-
Haha fast det va jätte mysigt,hon gick o handlade cola,2 chokladsaker
och bullar.Söt du är gumman<3 Hon hade mina böcker också så nu ska jag läsa och
plugga gärnet.Vi Sov typ i..5 timmar haha.Jag har smittat båda mina tjejjer..
Stackars steffie. Ska va hemma imorgon också,men på torsdag ska jag gå.
Och om  jag orkar o får ska jag ner till stan imorgon.Nu väntar jag på att mamma
ska komma hem med massa mat.Jag kan äta liite bättre nu iaf. Och för er som inte har fattat
så har jag feber,är förkyld och har en jävla massa huvudvärk..Jag vill verkligen inte va sjuk.
Vill inte missa massa.Och har så jävla tråkigt om dagarna.Snart ska jag ta en dusch ..igen.
Lär sitta där i typ 40 min haha.Alltså nu när man nästan börjar friskna till lite så kommer den värsta hostan.
Men det är inte ddet värsta just nu..hahahehe.Fan va tråkig världen skulle va utan musik..JAg lyssnar ALLTID på musik.. När jag bara är i min säng,när jag sitter vid datan,när jag gör frukost/mat.Alltså hela tiden,och när jag är ledsen.Och när jag är kär/galet glad/pepp o aa allting.Förstå om ni såg en film utan musik?
haha lame!Nu ska jag sluta,hejdå!

Kommentarer
Postat av: duvetveeeem

hha , ska vi vara exakta här rå så var det du som smittade mig och jag smitta ida ;)

/ den gamla gubben . .

2011-01-26 @ 07:36:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0