Du kan gråta mitt på gatan men jag glömmer aldrig bort vad du gjort

Hej! Vi vaknade vid 11 ungefär,sov inte bort dagen. gogogo. Åkte till Felix vid 2 och åkte hem vid 9. Satt dock på stationen i 2 timmar. SKITKUL. Nae,men vi gjorde allt möjligt,älskar dig bebe♥ Sen kom Ida hit vi gick o handlade lite,och va ute o bara pratade om allt mellan himmel och jord. Teevligt. Egentligen skulle vi hyra en stor båt och åka och fiska men Ida och jag stannar hemma haha. Ska ner till stan imorgon vid 12 och spenderar dagen där,på kvällen åker vi till filip tror jag. Nu ska jag sova,puss ! :)

Kommentarer
Postat av: julia

har en outfit tävling, kolla?

2011-07-26 @ 16:47:12
URL: http://sparklinglife.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0